محل لوگو

ثبت درخواست پشتیبانی بلند مدت


ثبت درخواست پشتیبانی بلند مدت

ثبت درخواست پشتیبانی سیستم های کامپیوتری

 

شرکت روناک آی تی با 14 سال سابقه فعالیت در زمینه کامپیوتر، بعنوان یکی از تخصصی ترین مراکز ارائه خدمات در استان فارس شناخته می شود بطوری که اکثر شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی در مرکز استان فارس حداقل یک بار ارائه خدمات این شرکت را تجربه کرده اند.

 

اگر می خواهید شما هم به جمع مشتریان ما بپیوندید و از خدمات این شرکت و تخفیف ها و خدمات ویژه ای که در اختیار مشتریان دائمی خود قرار می دهد بهره مند شوید درخواست خود را بهمراه مشخصات فردی و کسب و کار خود را بهمراه شماره تماس خود در قسمت ارسال دیدگاه پایین صفحه ثبت کنید تا بخش پشتیبانی روناک آی تی در اسرع وقت پاسخگوی شما باشد.

 

در ادامه تمامی خدمات قابل ارائه توسط این شرکت را مشاهده خواهید کرد.

 

1.ارائه خدمات تخصصی عیب یابی، تعمیر و سرویس انواع لپ تاپ، قطعات کامپیوتری و ماشینهای اداری با نازلترین قیمت در محل مشتریان دائمی 

 

2.برگزاری دوره های تخصصی آموزشی برای مشتریان دائمی در زمینه نرم افزار و سخت افزار سیستم های کامپیوتری شامل آموزشهای کاربردی کار با نرم افزارهای تخصصی کامپیوتر، دوره های آموزشی حسابداری و کار با نرم افزار های مالی و اتوماسیون اداری و هر آنچه در زمینه آی تی نیاز به آموزش دارید

 

3.تامین قطعات کامپیوتری، لپ تاپ، تبلت، ماشین های اداری و لوازم جانبی مورد نیاز شرکت شما با نازلترین قیمت و کیفیت در اسرع وقت 

 

5. پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری بصورت آنلاین در سراسر کشور و بصورت حضوری در شیراز لازم به ذکر است خدمات پشتیبانی آنلاین ویژه مشتریان دائمی بصورت رایگان ارائه می گردد.

 

6.بستن قراردادهای پشتیبانی بلند مدت با موسسات و شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی

 

همین حالا با ثبت مشخصات شرکت خود بدون پرداخت هیچگونه هزینه به جمع مشتریان دائمی ما بپیوندید و در زمان نیاز ما را در کنار خود داشته باشید.

جهت دریافت نرم افزار های کاربردی رایگان و آموزش های بروز در زمینه موبایل و کامپیوتر در کانال تلگرامی روناک آی تیعضو شوید.

با ارسال دیدگاه، نظرات و انتقادات خود، ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنید.

 

  انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 627

دیدگاه های کاربران (0)

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت روناک آی تی می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما